4 ویدیو پر بیننده یوتیوب در سال ۲۰۱۷: از «لیدی گاگا» تا «پریسا نصری»

ویدیو های پر بیننده در یوتیوب، حکم طلا برای صاحبان کانال های انتشار دهنده دارد. هر اندازه ویدیو پر بیننده باشد، صاحبان کالا و خدمات با مدیران کانال تعامل مادی خوبی برقرار می کنند تا نسبت به معرفی کالاهای آنان برای مخاطبان  بی شمارشان اقدام کنند. این فرصت خوبی برای کارآفرینان دیجیتالی و عاشقان فریلسنری است تا از این راه کسب درآمد کنند. همانند روش های کسب درآمد کیارا فراگنی، فشن بلاگر معروف ایتالیایی و کریس رونالدو از صفحاتشان در شبکه های اجتماعی.


در گزارش امروز  شما را با ۱۰ ویدیو پر بیننده یوتیوب در سال ۲۰۱۷ میلادی آشنا میکنیم. یکی از ویدیوها مربوط به  دختر عروسک گردان ۱۲ ساله است که صدها میلیون  VIEW به همراه داشت. ویدیویی از لیدی گاگا، خواننده سرشناس موسیقی پاپ آمریکا و ریمیکسی از مراسم  تحلیف رییس جمهوری جنجالی آمریکا در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز در فهرست  پر  بیننده های این شبکه قرار گرفت. شما می توانید برای تماشای این ۱۰ ویدیو، عنوان آن ها را در گوگل جستجو کرده و به فایل اصلی دسترسی داشته باشید.

1- پریسا نصری : مدرس آموزه های توانمند سازی زنان در ایران

مشاهده ویدئو

لایوهای پریسا نصری را از اینجا مشاهده کنید

2- خوننده ای با ماسک زیبا:  از پر بیننده‌ ترین ویدئوهای سال ۲۰۱۷ میلادی این شبکه اجتماعی، می توان به ویدیویی اشاره کرد که دختر خواننده ای که خود را به شکل صدف در اورده است، مشغول خواندن است. این ویدئو بیش از ۲۳۵ میلیون بار دیده شده و هم چنان نیز VIEW خوب هفتگی دارد. تصویر این ویدیو را در عکس زیر مشاهده میکنید.


3- شکل شما (Shape of You): از دیگر ویدیوهای پر بیننده یوتیوب در سال ۲۰۱۷ میلادی  میتوان به ویدیو پر بیننده شکل شما اشاره  کرد که البته با فیلم اسکاری شکل آب فرق دارد! شما در این ویدئو، در واقع گروهی از رقصندگان جوان دختر و پسر را مشاهده  میکنید که آهنگی از اد شیرن، خواننده بریتانیایی را میخوانند و هنرنمایی جالبی دارند. مدیریت این گروه را پسر جوانی به نام کیل هانگامی بر عهده دارد. این ویدیو در  ۱۲ ژانویه  ۲۰۱۷ میلادی منتشر  شد و تا ۳۱  دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، بیش از  ۷۶۰ میلیون بار دیده شد.
4- خلاقیت با توپ پینگ‌ پنگ: در فهرست پر بیننده ترین ویدیوهای  یوتیوب در سال ۲۰۱۷ میلادی، یکی  از ویدیوهای خلاق  و جالب مشاهده  می شود که به راستی، هنر سناریو سازی برای تولید ویدیو های خوب را به نمایش می گذارد.  جوانانی را در این ویدیو شاهد هستیم که داخل یک استودیو بزرگ، با استفاده از توپ پینگ پینگ، کارهای خارق‌ العاده‌ای انجام می‌دهد. مثلا به داخل یک لیوان کوچک از خودروی در حال حرکت، توپ پینگ پنگ پرتاب میکنند. به نوعی آن ها در پرتاب دقیق توپ، مسلط هستند و کارهای  شگفت  انگیز می کنند. این ویدیو، ۳ آوریل ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و تا پایان سال،  بیش از ۱۲۴ میلیون بار دیده شد.



برای مشاهده ویدئوهای پریسا نصری میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

Comments