یک خانم 49 ساله در عرض 11 روز از چروک های صورتش بدون عمل خلاص شد

یک پزشک جراح زیبایی معروف، اخیرا دست به تولید محصولات ضدپیری و مراقبت از پوست خود به نام Goji Cream زده است. ببینید آیا می توانید نصف سن فعلی خود به نظر برسید و ازهمین محصول به گونه ای استفاده کنید که چند سال جوانتر به نظر بیایید؟

یک پزشک تلویزیونی معروف، یک تحول را در بازار ایجاد کرده کرم پوست جدید که اثرات مشابه با فرآیندهای جراحی نظیر کشیدن پوست و بوتاکس را دارد، همچنین هیچ استفاده ای هم از سوزن نمی شود. او گفت که بعد از سال ها پنهان کردن محصولات و فروش آن ها به افراد مشهوری که پول زیادی بابت آن ها می دادند، تصمیم گرفت محصولاتش را به عموم مردم عرضه کند و امیدوار است که با این محصولات، جلوی خیلی از جراحی های غیرضروری گرفته شود. ما برای آزمایش خود، از تاثیر استفاده درما تودی روی مریم اکبری استفاده کردیم. پوست او، طی سی سال زندگی مشترک، به دلیل استرس مداوم، آسیب ناشی از نور خورشید، مشروب و کوکتل و چند سال سیگار کشیدن، به شدت آسیب دیده است. قرار است مریم همان محصولی را استفاده کند که پزشک معروف تلویزیونی توصیه می کند Goji Cream تا ببیند که آیا این کرم، چین و چروک های صورتش را برطرف می کند یا نه! در ادامه ببینید که مریم اکبری چطور صورتش را با استفاده از این کرم که توصیه پزشک معروف تلویزیونی بود، به سال های جوانی برگرداند.



روش ساده مادر بزرگ برای جوان ساختن پوست صورت


 سن مریم اکبری بعد از سال ها مراقبت نکردن از پوست، بالاتر از سن اصلی او به نظر می رسید. او به دلیل داشتن چین و چروک های عمیق، افتادگی پوست و خطوط ریز، نیاز به کمک داشت. Goji Cream دست کم بیست سال صورت او را جوان تر کرد و اعتماد به نفس او را برگرداند.

وقتی جوان تر بودم، پوستم محکم و زیبا بود و هیچ مشکلی از نظر چین و چروک نداشتم من بدون هیچگونه چین و چروکی از دانشگاه فارق التحصیل شدم. وقتی در دفتر یک شرکت محلی، سرکار رفتم، عادت های بدی پیدا کردم مثل نزدن ضد آفتاب در طول روز، نوشیدن الکل و گهگاهی سیگار هم می کشیدم

بعد از چند دهه، پوستم خشک شد و سر و کله چین و چروک ها پیدا شد. من حال و روزم خیلی افتضاح بود. ... وقتی با دوستانم بیرون می رفتم، همیشه احساس بدی داشتم و زیاد ارایش می کردم، دوست نداشتم خودم را داخل آینه ببینم و به خاطر همین هم از رفتن جلوی آینه اجتناب می کردم.

 دوست پسرم فکر می کند 17 ساله هستم اما 49 سالمه! دستور جوانی مادربزرگ کمکم کرد...

طی ده سال گذشته، من برای خرید محصولات ضد پیری که خیلی از خواننده ها هم آن ها را می شناسند، پول زیادی خرج کردم. فقط به این خاطر که نتیجه ای از این محصولات می گرفتم، ناچیز یا خیلی ضعیف بود.
امروز، به خاطر محصول ضدپیری پزشکان جراح زیبایی معروف تلویزیونی، خیلی خوشحالم Goji Cream. من واقعا می خواهم که فقط برای رضایت خودم، پوست و صورت سالمی داشته باشم. اگر دست به کار نشده بودم، همیشه شبیه یک آلوی خشک و پیرشده می ماندم.
مریم روش ها را یکی پس از دیگری امتحان می کرد و گاهی نتایج ضعیفی می گرفت و گاهی هم اصلا نتیجه نمی گرفت. او حتی به دنبال جراحی پلاستیک هم بود اما برای اینکه خود را به تیغ جراحی بسپارد، مردد بود. همه چیز مأیوس کننده بود تا این اواخر که وقتی داشت یکی از برنامه های مورد علاقه هاش را تماشا می کرد، وقتی آن ها نشان دادند Goji Cream به دنیا

 این پزشک، سال های سال از این راز خبر داشته و آن را برای مشتریان مشهور وخاصی که می خواستند 10 الی 15 سال جوان تر به نظر برسند، حفظ کرده است. مریم اکبری، در مورد اینکه چقدر این محصول ضدپیری به او کمک کرده بود، صحبت می کرد، او نمی توانست کمکی کند اما بعد از دیدن نتایج این محصول ضد پیری شروع به گریه کردن کرد.

وقتی مریم، فهمید که چنین محصولی وجود دارد، از شدت سادگی، ارزانی و فایدۀ این روش خیلی شگفت زده شد و باید خودش این روش را امتحان می کرد.


در درما امروز به ما رسیده است آنقدر ایمیل های زیادی از خوانندگان ما که سوال می کنند درباره Goji Cream که ما تصمیم گرفتیم که یک مقاله از آزمایش کردن این محصول برای خودمان نوشته و بر اساس نتایج مریم گزارش دهیم....

این پزشک گفت احساس کرده وقت آن فرارسیده که حاصل چنددهه علم و دانشش را در قالب یک محصول ارزشمند و موثر عرضه کند. او از شنیدن داستان هایی که مردم هزاران دلار صرف محصولات ضدپیری بی فایده یا جراحی پلاستیک غیرضروری و خطرناک می کنند، خسته شده بود. در نتیجه، چند هفته پیش، این راز را فاش کرد و شروع کرد به عرضۀ Goji Cream به جهان


  بسیاری از زنان در سرار دنیا از شر پف زیر چشم، خطوط پیشانی و چین و چروک خلاص شده اند با استفاده از Goji Cream کرم ضد پیری

این راز مراقبت از پوست، حاصل سالیان سال آزمایش و پژوهش این پزشک و همکاری او با گروه پژوهشگران ضدپیری می باشد که به کشف محصولی موفق و پرسود منجرشد که فقط در عرض یک ماه، 10 تا 20 سال ظاهر زن را تغییر داده و هیچ خرج دیگری هم ندارد. این معجزه جوانسازی به دلیل ترکیبات کلیدی مجود در این Goji Cream.




چه ترکیباتی در این محصول بکار رفته است؟

دو ترکیب کلیدی برای ضد پیری

1- آنتی اکسیدانها
2- لیکوین




 این دو ترکیب طبیعی هستند که برای برطرف کردن چین و چروک ها و خطوط ریز در سطح سلولی یعنی زیر سطح پوست به کار می رود و به همین خاطر هم اینقدر موثر هستند.

روش ساده مادر بزرگ برای جوان ساختن پوست صورت

مطالب مرتبط :

راههای تضمینی جوان سازی پوست صورت
بهترین روش رفع چين ‌و چروک دور چشم
مراقبت از پوست در برابر استرس

Comments