هرچه در مورد زنان می دانید، غلط است!

  • هرچه در مورد زنان می دانید، غلط است!

    اگر غلط نبود، این قدر برای جذب همسر دلخواهتان و مجذوب نگه داشتن وی دردسر نداشتید

    چرا آن کسی که دوستش داریم غیرقابل اعتماد از آب درمی آید؟
  • چگونه تمام دلشکستگی و خاطرات بد گذشته را سریع فراموش کنید و اجازه ندهید که روی آینده تان تاثیر بگذارد؟
  • چه نوع مرد یا زنی قادر خواهد بود آن حس آرامش و عشق عمیق را به شما بدهد و چگونه باید به سرعت در همان اول این را بفهمید؟
  • پادزهر خیانت: نه تنها دیگر نگران خیانت کردن وی نخواهید بود، بلکه وی نگران این خواهد بود که ممکن است شما را از دست بدهد
  • چگونه هنگام جر و بحث دست بالا را داشته باشید و اختلافات را تبدیل به فرصتی برای عمیقتر کردن عشق او به خود کنید
  • و دقیقا چه حرف هایی را باید در همان اول آشنایی بزنید تا وی بفهمد که شما همان نیمه ی گمشده ی وی هستید و تنها با شما باید ازدواج کند:

اما اگر می خواهید که هر چه سریعتر، به تمام تکنیک های من جهت جذب زن زندگیتان، و نگه داشتن وی دست پیدا کنید، توصیه می کنم که مطالب این بخش را حتما از اینجا مطالعه کنید.

شاید شما عالیترین تحصیلات را داشته باشید، سخت ترین مفاهیم ریاضیات و فلسفه را هم به راحتی درک کنید. حتی ممکن است در رفاه مادی کامل باشید و برایتان مهم نباشد که صورت حساب غذایتان چقدر خواهد شد. علیرغم تمام اینها، نباید لحظه ای تصور کنید که زنان را به خوبی می شناسید و می دانید که چه می خواهند. به عنوان یک مرد، ما هیچ وقت آموزش کافی در مورد زنان دریافت نکرده ایم و نمی دانیم که چگونه باید روی قلب آنها تاثیر بگذاریم.

اما از سوی دیگر، هر زنی از کودکی در مورد مردان آموزش می بیند. مادرش در مورد مرد ها با وی حرف می زند. به او می گوید که مردان به دنبال چه هستند، نقطه ضعف مردان چیست و چگونه باید از آن استفاده کند. همچنین وی یاد می گیرد که چه حرف هایی مردان را خوشحال می کند و چه حرفهایی ناراحت.

همین باعث می شود که بدست آوردن آن زنی که دوستش دارید برای شما سختتر شود، چون وی در تمام مراحل آشنایی چند قدم جلوتر از شما حرکت می کند و هیچ یک از کارهای شما برای وی شگفت انگیز و خارج از انتظار نیست.

حتی وقتی که پای سفره ی عقد می نشینید، او حداقل ده برابر بیشتر از شما می داند. اما شما درباره ی وی چه می دانید؟ تقریبا هیچ! در نتیجه پس از ازدواج قادر به درک روحیات و رفتار وی نیستید... شاید حتی رفتار خودتان را نیز نتوانید کنترل کنید. همه ی اینها باعث می شود که سررشته ی رابطه از دست شما در برود، و هر دو در مسیر سراشیبی بیفتید.

اگر می خواهید که این مشکلات برای شما رخ ندهند، فقط یک راه چاره دارید. شما باید به عنوان یک مرد عاشق پیشه، چند قدم جلوتر از وی حرکت کنید و راهبر رابطه باشید. شما باید قلب و احساسات وی را بهتر از خود وی بشناسید. باید کاری کنید که زنِ زندگیتان مدهوش توانایی های شما باشد. او باید بتواند با چشمان بسته به شما تکیه کند و فقط و فقط به شما فکر کند، حتی وقتی که کنارش نیستید.

آیا حرفهای من در تضاد با چیزهایی است که در کتاب های روانشناسی دیگر خوانده اید؟
حق دارید. همان اول هم به شما گفتم که هر چه در مورد زنان می دانید غلط است!

در دنیای عشق، باید فقط یکی از این دو مورد را انتخاب کنید: یا باید به غرورتان اهمیت دهید، و یا به چیزهایی که بلد نیستید. بیشتر مردان به غرورشان اهمیت می دهند. بیشتر مردان حاضر نیستند اقرار کنند که نمی دانند. ما دوست داریم که خود را قوی تر و توانا تر از آنچه هستیم نشان دهیم. مردانی که اسیر غرور خود هستند، هرگز به زن رویاهایشان نمی رسند. آنها حداکثر به زنانی می رسند که بسیار ضعیف و آسیب خورده هستند و حاضرند با هر مردی که به آنها کمی توجه کند، کنار بیایند. اما زنان درجه یک و موفق جذب مردانی که اسیر غرورشان هستند، نمی شوند.

یک زن، به محض آشنایی با شما، فقط به یک سوال فکر می کند:
"آیا شما مرد رویاهای وی هستید یا نه؟"

برای پی بردن به این حقیقت، اینجا را حتما بخوانید .


باور غلط اول: برای بدست آوردن زن دلخواهتان باید پولدار یا خوش قیافه باشید

آیا فکر می کنید که زنان، فقط جذب مردان ثروتمند و یا خوش قیافه می شوند؟ آیا فکر می کنید که بخاطر نداشتن شرایط مالی خیلی خوب، قادر نیستید که زن دلخواه خودتان را بدست آورید؟ آیا فکر می کنید که برای بدست آوردن زنی که دوست دارید، اول از همه باید بتوانید پولدار شوید؟

اگر این طور فکر می کنید، من اصلا تعجب نمی کنم. 90% مردان دیگر نیز فکر می کنند که فقط با نمایش پول و دارایی های دیگرشان می توانند زن دلخواهشان را تحت تاثیر خود قرار دهند. 

اکثر ما مردان، این ایده را به طور ناخواسته از خانواده دریافت می کنیم. سپس جامعه نیز آن را در ما تقویت می کند. حتی دوستان نزدیک ما که در دنیای عشق وضعیتشان بهتر از ما نیست، این ایده را در ما تقویت می کنند. پس ما هم چاره ای نداریم جز آنکه آن را به عنوان قانون بپذیریم و بر مبنای آن بازی کنیم.
اگر چنین باوری دارید، سخت در اشتباهید. به شما دروغ گفته اند. شما را گمراه کرده اند. شما برای جذب آن زنی که دوستش دارید، محتاج داشتن پول زیاد یا قیافه ی جذاب نیستید. 

اما انتظار ندارم که حرفم را به راحتی باور کنید. می دانم که ادعای من احتمالا با دنیای شما فاصله ی بسیاری دارد. اما اگر واقعا می خواهید در این بخش از زندگی خودتان تحولی اساسی به وجود آورید و قدرت جذب و نگه داشتن زن دلخواهتان را بدست آورید، باید کمی صبور باشید و اجازه دهید تا من برایتان روشن کنم که حقیقت پس پرده چیست و چرا کسانی که حتی آن را می دانند، دوست ندارند من و شما به آن پی ببریم.

شما می توانید هر باوری که می خواهید در مورد زنان داشته باشید. اما اجازه دهید با صراحت چیزی به شما بگویم: باور های شما هیچ اهمیتی ندارد. باورهای شما فقط برای خودتان مهم است. برای دیگران، باورهای شما هیچ اهمیتی ندارد و کسی وقت ندارد که باورهای شما را بشناسد و خودش را با شما تطبیق دهد. این در مورد زن دلخواه شما هم صدق می کند. هر چقدر بیشتر تلاش کنید که باورهای وی را عوض کرده و مثل خود کنید، وی با سرعت بیشتری از شما فرار می کند. مگر به یک شرط...

بله، فقط در یک حالت است که باورهای شما برای او مهم می شود و وی حاضر می شود که به آنها گوش کند. فقط و فقط به یک شرط: آن زن، باید شما را دوست داشته باشد.
 
این "زن"، می تواند نامزد شما باشد، یا همسرتان. هیچ فرقی نمی کند. اگر شما را دوست داشته باشد، آمادگی برقراری ارتباط و تاثیر گرفتن از شما را خواهد داشت. اما اگر شما را عمیقا، از صمیم قلب دوست نداشته باشد، هیچ اتفاق بین شما نخواهد افتاد.
آیا شما بلدید که چگونه زنی را عاشق خود کنید و وی را مجذوب خود نیز نگه دارید؟ آیا می دانید که چه حرفها و رفتاری قلب وی را به سمت شما می گشاید و چه حرف هایی می بندد؟ 

اگر فکر می کنید که می دانید، اشتباه می کنید! اگر واقعا این کار را بلد باشید، دیگر نیازی به خواندن این نامه ندارید. بروید و خوشبخت زندگی کنید.
اما اگر قبول دارید که هنوز خیلی از چیزها را در مورد زنان نمی دانید و دنیای آنها برای شما عجیب است، حتما به اینجا بروید و مطالبش را حتما حتما حتما مطالعه کنید . 







مطالب مرتبط :

 آموزش های رایگان جدید برای جذب همسر و موفقیت در ازدواج

Comments