چهره‌های بدون آرایش خواننده‌های مشهور جهان

خواننده‌های حرفه‌ای همیشه در مرکز توجه‌ها قرار دارند و به همین خاطر لازم است که بیشتر وقت خود را به رسیدگی به تیپ و ظاهرشان اختصاص دهند.

هنرمندان زن وقتی قصد حضور در یک مکان عمومی را دارند، سعی می‌کنند تا حد امکان مرتب و آرایش‌کرده باشند. اما در سال‌های اخیر گرایشی مبنی بر «زیبایی طبیعی» در میان زنان سراسر دنیا شکل گرفته و شماری از هنرمندان مشهور جهانی نیز سوار بر این موج، عکس‌هایی از صورت‌های بدون آرایش خود را با دوستدارانشان به اشتراک می‌گذارند.

البته بهتر است از این مبحث خارج شده و دوباره به موضوع اصلی این مطلب برگردیم که به صورت‌های بدون آرایش هنرمندان مربوط بود. همان‌طور که اشاره کردیم، در جریان حمایت از زیبایی طبیعی یا به اصطلاح عامیانه، «نَچرال بیوتی»، برخی هنرمندان به انتشار عکس‌های بدون آرایش خود پرداخته‌اند که در ادامه می‌توانید شماری از آنها را به تماشا بنشینید.

سلنا گومز خواننده و بازیگر زیبایی آمریکایی است که خیلی زود معروف شد و توانست بسیار موفق شود. او هم اکنون ۲۶ سال سن دارد و کمتر کسی را در سن وی پیدا می کنید که تا این حد موفق باشد. او به جز خوانندگی و بازیگری، فعالیت های تبلیغاتی نیز دارد و از سال ۲۰۰۸ سفیر یونیسف نیز شده است. در این مطلب پرده از رازهای خصوصی زندگی این سلبریتی معروف برمیداریم. راز زندگی خصوصی سلنا گومز را از اینجا بخوانید . (کلیک کنید)


 ادل
بیشتر عکس‌های اینستاگرامی ادل به پشت‌صحنه اجراهایش مربوط است و اغلب چهره او را بدون آرایش نشان می‌دهد. این هنرمند دوست‌داشتنی با صدای قدرتمند و ستودنی خود در عکس‌های طبیعی از صورتش در واقع به نمایش شهامت و اعتماد به نفس خود نیز می‌پردازد.

آلیشیا کیز

آرایشگر آلیشیا کیز به رسانه‌ها گفته که او با ماسک‌های طبیعی به مراقبت از پوست خود می‌پردازد. این خواننده آمریکایی اغلب آرایش اندکی دارد و سعی می‌کند تا حد امکان صورتش طبیعی به نظر برسد و از آرایش غلیظ و تغییردهنده پرهیز می‌کند. کیز جزو نخستین هنرمندانی بود که با چهره بدون آرایش بذر نچرال بیوتی را کاشت و اعتمادبه‌نفس و قدرت را به زنان هدیه کرد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی نیز در یکی از پست اینستاگرامی خود عکسش را همرسانی کرده و نوشته که این خود واقعی اوست.

کری اندروود

آندروود نیز در یک پست چهره برافروخته خود پس از انجام ورزش سخت در باشگاه را با هشتگ #KeepingItReal با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

مطالب بیشتر را از اینجا بخوانید 


Comments