متفاوت بودن سایز دو سینه در زنان !

چرا سایز سینه‌ هایم متفاوت است؟

متفاوت بودن سایز دو سینه با هم مسئله‌ای کاملاً طبیعی است، مخصوصاً وقتی در حال رشد در دوران بلوغ هستند. هر فردی متفاوت است، و سینه‌های هیچ دو زنی را نمی‌توانید پیدا کنید که دقیقاً یک شکل باشند. درواقع، عدم تقارن—که یک عضو بدن مثل پا یا دست، سایز یا شکلی متفاوت از جفت خود دارد—مسئله‌ای کاملاً متداول در انسان‌هاست.

وقتی دخترها وارد دوران بلوغ می‌شوند، معمولاً بین 8 تا 13 سالگی، سینه‌هایشان با کمی ورم کردن در زیر نوک سینه‌ها، شروع به رشد می‌کنند. ممکن است متوجه شوید که یکی از سینه‌هایتان زودتر از آن دیگری شروع به رشد کرده و رشد سریعتری هم دارد. خیلی وقت‌ها این تفاوت‌ها در سایز سینه وفتی دختر بزرگتر هم می‌شود، حتی تا 20 سالگی، هم باقی می‌ماند. اما کاملاً طبیعی است که سینه‌های زنان حتی تا زمانیکه رشد کامل هم پیدا کردند، باز سایز متفاوتی داشته باشند

مقاله مرتبط : اگر با کسی این ۷ وجه اشتراک را داشتید، بدانید که نیمه گمشده‌تان را پیدا کرده‌اید

خیلی از دخترهایی که سینه‌هایشان سایز متفاوتی دارد نگران هستند که مشکلی داشته باشند اما احتمال وجود مشکل برای نوجوانان خیلی کم است. اگر واقعاً نگران این مسئله هستید، با پزشک خود در این رابطه صحبت کنید. او می‌تواند به شما اطمینان دهد که وضعیت‌ سینه‌هایتان کاملاً طبیعی است.

دخترهایی که می‌فهمند سایز سینه‌هایشان با هم فرق دارد یعنی حواسشان به سینه‌هایشان هست و این خیلی خوب است. این باعث می‌شود سالم بمانید. اینکه بدانید حالت و ظاهر طبیعی سینه‌هایتان باید چطور باشد کمکتان کی‌کند هرگونه تغییر که می‌تواند غیرطبیعی باشد را تشخیص دهید. دکترتان می‌تواند به شما آموزش دهد که چطور خودتان سینه‌هایتان را معاینه کنید تا بتوانید تغییرات آن را تشخیص دهید.

مقاله مرتبط :  ۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد

خیلی از دخترها هم به دلایل ظاهر و زیبایی نگران متفاوت بودن سایز سینه‌هایشان هستند. خیلی از این دخترها قبول دارند که وضعیت سینه‌هایشان طبیعی است اما نگران زیبایی ظاهر خود هستند. مسئله این است که احتمال اینکه دیگران متوجه این تفاوت سایز شوند بسیار کم است.

واقعیت این است که ورزش، مکمل‌های غذایی یا رژیم‌های غذایی هیچکدام نمی‌تواند در سایز یا شکل سینه دخترها تغییر ایجاد کند. این کار تنها از دست جراحی پلاستیک برمی‌آید. و بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که دخترها تا زمان رشد کامل سینه‌هایشان برای جراحی پلاستیک صبر کنند. بعضی از دخترها از سینه‌بندهای مخصوص لایه‌دار استفاده می‌کنند که سایز سینه‌هایشان را برابرتر نشان دهد. حرف زدن در این مورد با مادر، خواهر بزرگتر یا عمه و خاله می‌تواند کمکتان کند زیرا ممکن است بفهمید که آنها هم وضعیتی مشابه شما داشته‌اند.

مقاله مرتبط : مردانی با ویژگی های زیر بیشتر از بقیه مستعد خیانت کردن هستند

هر فرد رشد متفاوتی دارد و کاملاً طبیعی است که دو طرف بدن ما کمی با هم فرق داشته باشد. ما آدم‌ها آنقدرها هم که در نگاه اول دیده می‌شویم، متناسب و متقارن نیستیم

Comments