چهار زن دنیای پورن (سکس) از رازهای مردان می‌گویند


اواسط  فصل بهار هر سال، اختصاص داده شده است به مطرح کردن «سلامت روحی» و برای همین، یکی از پربیننده ترین مجلات مردانه، گزارشی تهیه کرده است که نشان می دهد مردان به شکل گسترده ایی از تنهایی رنج می برند ولی صدای شان در نمی آید.
محقق دانشگاه هاروارد  Niobe Way و نویسنده کتاب « رفاقت پسرانه و رازهای مگو» معتقد است که از نوجوانی به بعد، مردان با وارد شدن به دنیای رابطه با زنان، می آموزند که از دوستانی که همیشه داشته اند کم کم فاصله بگیرند.
مردان به مرور در دهه های ۲۰ و ۳۰ سالگی تنهاتر می شوند. این مشکل وقتی بحرانی می شود که توقع جامعه از مردان، آنها را وا می دارد از درد و غم خود حرفی نزنند. مردان در ادامه بزرگسالی شان، واقعا سنگ صبور صمیمی ندارند یا اگر داشته باشند به خاطر احساس شرم، از مشکلات خصوصی شان حرفی نمی زنند.
برای همین، یکی از محل هایی که مردان احساس راحتی می کنند تا پنهان ترین رازهای خود را در میان بگذارند با کارگران جنسی است. آنها چون وقت این زنان را می خرند به خودشان اجازه می دهند تا از مشکلات شان و بخصوص تنهایی مفرط شان بگویند.
مردان راز خود را با این نوع زنان سهیم می شوند و درددل می کنند چون می دانند که به جایی درز نخواهد کرد.
مجله « سلامت مردان» با چهار زن که در حال حاضر یا قبلا روسپیگری یا مغازله سکسی حرفه شان بوده است گفتگویی در این زمینه ها تدارک دیده است:





خانم Penny Trait کارش ساختن فیلم های پورن خصوصی برای مشتریانش است. خودش می نویسد، بازی می کند و فیلمبرداری و کارگردانی اش را نیز انجام می دهد.
او می گوید مشتریانم به من اعتماد می کنند چون توانایی ام در خواندن فکر آدمها زیاد است. خیالات و امیال شان را می توانم حدس بزنم به همین خاطر خیلی سریع احساس امنیت می کنند و رازهای شان را با من در میان می گذارند.
من مردان را در موقعیت حسی و عاطفی و جنسی قرار می دهم که رازهایی را که نمی توانند با همسرشان در میان بگذارند به من بگویند. آنها پیش من هیچ حس و نیازی را از من پنهان نمی کنند
مردانی که به سراغ من می آیند همه تلاش شان، صرف زندگی بهتر همسر و بچه های شان می شود تا آنجا که هیچ فرصت و امکانی برای خواسته های بسیار شخصی شان بویژه در زمینه سکس نمی ماند. خیلی از مشتریانم اصلا قادر به گفتگو با زنان یا دوست دختران شان در باره علائق یا شیوه های رابطه جنسی شان نیستند.


 

موریا میسن قبلا برای دو سال در کلوپ لختی ها می رقصید. در حال حاضر ماساژ می دهد، نقاش است و حتی برای سخنرانی در زمینه تجربیاتش از او دعوت می شود.
او می گوید وقتی برای مردان لخت می شدم بیشتر از همه متوجه شدم آنها فقط برای دیدن زن لخت نیامده اند. خیلی های شان وقتی پول اضافه می دادند تا در اتاق خصوصی برای شان لخت برقصم بیشتر تشنه حرف زدن بودند.
مردان زیادی بودند که دوست داشتند دعوتم کنند به غذا خوردن و فرصتی برای داشتن لحظات ساده و صادقانه برای گپ زدن … بسیاری ازمردان در جامعه هستند که فرصت ایجاد صمیمیت با یک انسان دیگر برای شان محدود شده است.

حتما این مقاله را بخوانید : اگر همسر ولخرج دارید حتماً بخوانید:




زندگی پر فراز و نشیب و جسور Stacy Swimme از روسپیگری تا راه اندازی کلینیک مشاوره برای خودش یک داستان مجزا است. ولی تجربیات رو در رو با مردانی که مشتری اش بودند توانست او را به یک حقیق کمابیش عمومی جلب کند.
او متوجه شده بود که اکثر مشتریانش از کمبود عاطفی رنج می برند و « افراد اذیت شده ایی« هستند. به قول خودش:« کار من سفر بین دو اذیت شده بود»
بارها شده بود که  مشتریانم به من رازهایی از جراحات روحی دوران کودکی شان را می گفتند و اعلام می کردند که من تنها فردی هستم که آن را می دانم.



 Secondhand Rose زن روسپی سابق که در حال حاضر سرویس گفتگو و مغازله جنسی دارد معتقد است بیشترین تشخیص من در باره ردانی که مشتری من هستند این است که فق می خواهند  یکی را پیدا کنند تا آنها را همانطور که هست بپذیرند.
به مردان مسئولیت های بیش از اندازه داده می شود. انها با همه تلاش شان مدام فکر می کنند کافی نیستند.  مردان دوست دارند درک شوند.
او به خاطر شغل کنونی اش نخواسته است خودش را کاملا نشان دهد می گوید بخشی از مشتریان من مردانی بودند که اوتیسم  داشتند. مردانی که رفتار و توقعات اجتماع را از نظر خودشان مسموم و نادرست می دانستند.
آنها در دیدار با من از عادت ها یا افکار یا حتی سلیقه های عجیب شان حرف می زدند. من همه مردانی که مشتریم بودند را بدون هیچ قضاوتی می پذیرفتم و این برای شان آرامبخش بود.

Comments