هنرپیشه زن برنزه و زیبا رژیم غذایی را دنبال کرد که تا آستانه مرگ پیش رفت + عکس

با ماریا کری بیشتر آشنا شوید

ماریا کری (Mariah Carey)خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی متولد سال ۱۹۷۰ میلادی است. این هنرمند خوش صدا در لانگ آیلند نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، با انتشار یک آلبوم استودیوی به نام خودش، ماریا کری در سال ۱۹۹۰ به شهرت جهانی رسید. این آلبوم موفق جوایز بسیار زیادی را دریافت کرد و بارها در جمع آهنگ‌های داغ بیلبورد قرار گرفت. این هنرمند در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی تاریخ قرار دارد.

ماریا کری خواننده مشهور آمریکایی چه رژیم غذایی را دنبال می‌کند؟

رژیم غذایی ماریا کری بشناسید

ماریا کری خواننده معروف، تنها راز جلوگیری از اضافه وزن خود را در رژیم ماهی سالمون دودی و کبر (نوعی گیاه بومی‌ نواحی دریای مدیترانه) می‌داند. این خواننده معروف در خصوص رژیم غذایی خود می‌گوید رعایت قوانین این رژیم بسیار سخت است. تمام چیزی که در طول روز می‌توانید مصرف کنید ماهی سالمون نروژی و کبر است.
در این رژیم غذایی که به گفته کارشناسان تغذیه مضر است در طی ۳ روز در تمام وعده‌های غذایی ماهی سالمون می‌خورید و بس! که این خود نوعی فاجعه برای سلامتی بدن است.
البته بد نیست بدانید که رژیمی‌ که در آن فقط ماهی سالمون و کبر باشد در منابع مغذی دیگر ناکافی است و مانند سم در بدن انسان واکنش نشان می‌دهد. اگر حتی در روز دو کیلوگرم ماهی دودی مصرف کنید، با وجود این که ۲۰۰۰  کالری انرژی به بدن خود می‌رسانید ولی منابع اصلی غذایی بدن خود مانند کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B و ویتامین K را تامین نکرده‌اید.
ماریا کری خواننده مشهور آمریکایی چه رژیم غذایی را دنبال می‌کند؟

عوارض رژیم غذایی ماریا کری چیست؟

  • بروز بیماری‌هایی از جمله سردرد، ناراحتی‌های قلبی، تهوع و نقرس از عوارض رژیم لاغری ماریا کری است.
  • انباشته شدن کلسیم و آهکی شدن بیش از حد بدن، اختلال در عملکرد کلیه‌ها و حتی در مواردی منجر به مرگ می‌شود.

بنابراین قبل از پیروی کورکورانه از رژیم غذایی هنرپیشه‌ها، مدل ها و خوانندگان حتما با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن باشید بهترین تصمیم را یک مشاور تغذیه به شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید :  

رژیم غذایی جنیفر لوپز برای حفظ تناسب اندام و کاهش وزن در سال ۲۰۱۸ (کلیک کنید)

محبوب ترین،معروف ترین و اثر گذارترین رژیم یک هفته ای لاغری دنیا

(کلیک کنید)

رژیمی خوب برای آب کردن پهلو ها و شکم ( کلیک کنید)

Comments